Jak dokonać reklamacji towaru?

Aby dokonać reklamacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki poinformuj nas mailowo o zamiarze dokonania reklamacji, podając numer zamówienia na adres: [email protected]


Po przesłaniu deklaracji, masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu towaru.  

Prosimy o zapakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uniemożliwi jego zniszczenie podczas przesyłki.

Wypełnij formularz reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ, dołącz do paczki zwrotnej wraz
z dowodem zakupu i wyślij paczkę do Paczkomatu InPost na adres:

Paczkomat KRA07H, Pl. Sikorskiego 1, Kraków 31-115

Firma: tosh.tosh. Irena Białek

@: [email protected]

tel. +48 605 160 013

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania reklamowanego produktu, a informację o wyniku reklamacji przekażemy drogą mailową.