REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TOSH TOSH (dalej „Regulamin”)
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy TOSH TOSH (dalej „Sklep”), działający na platformie Instagram pod adresem internetowym https://instagram.com/toshtosh_studio oraz na stronie internetowej pod adresem https://toshtosh.pl (dalej „Strona Internetowa”), prowadzony jest przez Irenę Białek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą tosh.tosh. Irena Białek ul. Malownicza 2 32-087 Zielonki, Polska (dalej „Sprzedawca”).
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez wiadomość prywatną przez stronę na platformie Instagram oraz na adres email: [email protected].
- Sklep przyjmuje i realizuje zamówienia z ograniczeniem do granic terytorialnych Rzeczpospolitej Polskiej.
- Materiały użyte do prezentacji Produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne są częścią Sklepu, stanowią własność Sprzedawcy i chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich używania bez zgody Sprzedawcy.
- Użyte w Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca zamówienia i dokonująca zakupu Produktów w Sklepie;
Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Kodeks Cywilny – Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.);
Produkty – produkty fizyczne dostępne w Sklepie;
Rozporządzenie o ochronie danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016);
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem Strony Internetowej;
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pośrednictwem Internetu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym zamówienia złożone w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy realizowane są w najbliższym dniu roboczym następującym po danym dniu wolnym.
- Klient składa zamówienie przez Stronę Internetową.
- Publikacje na Stronie Internetowej dotyczące Produktów nie są ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszeniem do składania ofert.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży z Klientem następuje z chwilą dokonania przez niego całości zapłaty za Produkt oraz dostawę.
III. CENY PRODUKTÓW
- Wszystkie ceny Produktów w Sklepie podawane są brutto, w złotych polskich.
- Ceny nie zawierają w sobie kosztów dostawy.
- Cena podana w Sklepie przy każdym Produkcie jest wiążąca dla Stron przy danym zamówieniu w chwili złożenia tego zamówienia przez Klienta.
- Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia i są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
IV. FORMY PŁATNOŚCI
- Klient dokonuje zapłaty za zamówione Produkty za pośrednictwem portalu Przelewy 24.
- Termin płatności to 24 godziny od otrzymania danych do płatności od Sklepu. Po upływie tego terminu rezerwacja Produktu będzie anulowana.
V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za zamówione Produkty.
- Zamówiony Produkt przygotowany jest do wysyłki do Klienta w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
- Zamówiony Produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem paczki kurierskiej lub paczkomatu.
- Czas dostawy zależny jest od wybranej formy dostarczenia Produktu.
- Za adres dostawy przyjmuje się adres podany przez Klienta.
VI. REKLAMACJE
- Sprzedawca ma obowiązek wysłania Produktu wolnego od wad.
- Jeżeli otrzymany Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi za wady wobec Sprzedawcy, na warunkach określonych w Kodeksie cywilnym.
- W przypadku ujawnienia się wady Produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie przysługuje w ciągu 14 dni od daty doręczenia Produktu.
- Reklamowany Produkt wraz z pisemną reklamacją na formularzu, który można pobrać na stronie internetowej www.toshtosh.pl w zakładce „Reklamacje”, należy wysłać na adres: Paczkomat KRA07H, Pl. Sikorskiego 1, Kraków 31-115; Nazwa firmy: tosh.tosh. Irena Białek; @: [email protected]; tel: +48 605 160 013.
- Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego produktu wraz z pismem reklamacyjnym.
- O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
- Jeżeli żądanie Klienta będzie zasadne, Sprzedawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego produktu pozbawionego wad do Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji, w zależności od żądania wysuniętego w reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy, nastąpi nieodpłatna naprawa towaru lub zostanie zwrócona cena towaru na podane konto.
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT PRODUKTU
- Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Ustawy o prawach konsumenta.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Konsument może złożyć na formularzu, który można pobrać na stronie internetowej www.toshtosh.pl w zakładce „Zwroty”.
- Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu Umowy Sprzedaży i inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Umowa Sprzedaży uważana jest za niezawartą.
- Produkt powinien zostać zwrócony niezwłocznie w stanie niezmienionym.
- Konsument ma obowiązek zapakować zwracany Produkt w sposób, który uniemożliwi jego zniszczenie podczas przesyłki.
- Zwrotu Produktu należy dokonać poprzez odesłanie Produktu na adres: Paczkomat KRA07H, Pl. Sikorskiego 1, Kraków 31-115; Nazwa firmy: tosh.tosh. Irena Białek; @: [email protected]; tel. +48 605 160 013.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument odsyła Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży, od której odstąpił, na własny koszt i ryzyko.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącej przedmiotem Umowy Sprzedaży, a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
- Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klienta w rozumieniu przepisów Rozporządzenia o ochronie danych osobowych jest Sprzedawca.
- Sprzedawca zapewnia ochronę powierzanych mu przez Klienta do przetwarzania danych osobowych.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
- Przetwarzanie danych osobowych Klienta następuje w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zawartej Umowy Sprzedaży.
- W ramach Umowy Sprzedaży Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania/prowadzenia działalności, nazwa firmy, adres poczty elektronicznej, nr telefonu kontaktowego, numer NIP.
- Udostępnianie danych osobowych przez Klienta ma charakter dobrowolny, jednak jest konieczne do realizacji Umowy Sprzedaży.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
- Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.01.2024 r.